Sweet Dreams!

Har försökt mobilblogga men nu såg jag att bara min test inlägg jag gorde innan jag åkte fanns och inläggen jag skrev hade inte kommit.

Vi åkte från Grönan vid halv elva typ. Köpte mat på donken, vi tog +meny för att få cola glas men man fick inga glas efter elva. Hon som stog i kassan gav oss i alla fall två glas, så det var ju snällt.

När vi stog på perrongen och käkade så kommer det en gubbe och frågar om vi vill bli tjocka( han var typ 65-75 år). Vi trodde han drev och sa JAA! Sen gick han en liten bit och kom tillbaka och berättade hur dom stekte pommes och att han var rädd för framtiden för att han trordde att alla skule bli tjocka! Haha , han var skiit läskig :P


Jag sa gå upp och tävtta bort mitt smink nu och sen sova. Imorgon är det sista dagen i skola och sen ett låångt sommarlov, Härligt!! =)

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med på tävlingen "veckans blogg" så måste du skriva din URL/bloggadress annars registreras du inte.



/Dennis*

2009-06-12 @ 08:49:34
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara fråga om du åkte den nya åkattraktionen på grönan? Insane tror jag den heter!=)

2009-06-13 @ 17:53:10
URL: http://annaek.se

Skriv en kommentar till inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg? Skriv den här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0